Interesuje Vas koji su to trikovi koji će Vam pomoći da prodate svoj dizaj? Otkrivamo Vam naših 10 tajni uspešne prodaje dizajna:
- Na Vašoj paleti (uzorcima) svaki dizajn treba da bude raspoređen na minimum tri tipse, jer klijent mora da ima sliku kako to otprilike izgleda na svim noktima, a ne samo na jednom.
- Floristika (cveće), apstrakcija, avangarda, arhiktetura, grafika, itd. treba da su podeljene u grupe, kako na uzorcima, tako i u cenovniku.
- Obavezno treba uraditi iste uzorke u raznim cvetnim kombinacijama. Klijent će sigurno videti nešto što će mu se dopasti i to će upamtiti.
- Francuski manikir takođe može biti dizajnerski (zanimljiv i urađen u raznimtehnikama).Zapamtite to i ponudite ljubiteljima francuskog manikira baš nešto takvo. Za to morate imati pripremljene uzorke, jer jako je teško da improvizujete na licu mesta. Veoma je bitno da imate pripremljen dizajn, jer gubite puno vremena crtajući na svakom noktu nešto drugo, dok klijent ne izabere šta mu se dopada. Često nešto ne uspevate ni da mu objasnite i on odustaje od dizajna.
- Uzorci uvek treba da Vam budu na vidnom mestu, gde privlače pažnju.
- Na majstoričinim rukama nikad ne treba da budu stari nokti, a samim tim, i dizajn mora da bude svež i drugačiji od prethodnog. Morate uvek da zadivite klijente sopstvenim noktima.
- Uradite vizitkarte i dajte ih svakom ko Vas pita ko Vam je tako lepo uradio nokte. Vi ste sebi najbolja reklama. Verujte, provereno je.
- Na prvi dizajn dajte veliki popust. Kad klijent jednom uradi dizajn, neće više želeti obične nokte.
- Ponudite dizajn na jednom noktu besplatno. Vama reklama, a klijent zadovoljan.
- Još jedna od mojih tajni još za vreme dok sam bila samo majstorica jeste da nikad nisam insistirala na tome da klijent uradi dizajn, baš naprotiv. Pokazivala sam svoje dizajne i govorila: “Vidi kako interesantan i zanimljiv dizajn. Ko ga nosi, ostavlja utisak žene sa stilom. Baš sutra mi dolazi jedna takva, a tebi ćemo ipak uraditi nešto jednostavno, jer ne voliš ovo.”
To je kao igra, ali morate da budete oprezni, da ne preterate.
Još jedna varijanta je i to da nešto što već radite dobro, klijentima ponudite tek posle par nedelja. Na primer, kažete: “Za par nedelja počinjem da crtam takvo cveće da se raspametiš. Hoćeš li ti da budeš prva koja će da ga ponese? Besplatno, na poklon! Imaš jako lepe ruke, lepo će ti pristajati.”
Na takav način ćete toj klijentkinji pokazati da je posebna i da Vi želite baš njoj nešto da poklonite, a žene uvek žele to što im je nedostupno. Napravite od svoje umetnosti baš ono što klijent želi.
Želim Vam puno uspeha i modnih klijenata i, zapamtite, sve se izmenilo. Ranije su nas zvali manikirkama, a sada su to mesto zauzele divne reči – nail dizajner, ili nail stilista.